Zal ik u even door de achterstand heen helpen?
Normaal gesproken is een administratiekantoor de partij die op structurele wijze ondersteunt bij het invoeren van gegevens, controleren van aangiftes, uitbetalen van lonen.
Maar InzichtIn is net even anders en wérkt net even anders.
Naast de langdurige contracten zijn wij namelijk ook projectmatig in te zetten. Juist omdat we nagenoeg met alle boekhoudpakketten overweg kunnen, kunnen we eigenlijk zo meedraaien.
Bijvoorbeeld:
-
Als er door drukte of uitval achterstand is ontstaan
-
Als er na ziekte of reorganisatie met minder mankracht weer opgestart moet worden
-
Als is gebleken dat er tijd kan worden bespaard door dingen anders in te richten
-
Als er nieuwe tools zijn aangeschaft maar het implementeren toch extra aandacht vraagt
Want hoe goed of snel de software ook is, uiteindelijk moet er wel mee gewerkt worden. Dat vereist soms net even andere handelingen. Of het proces is net even anders dan eerst leek, waardoor er gaandeweg nog wat ontbrekende schakeltjes moeten worden ingesteld.
Bij dat soort dingen helpen wij.
Omdat we inzicht hebben in processen. Weten wat er moet gebeuren met de cijfers. En snappen wat de meeste softwarepakketten bieden… elk op hun eigen manier.
Wat is de meerwaarde?
Onze meerwaarde is dat u kunt doorpakken. Dat de verbeteringen worden doorgevoerd terwijl het werk doorgaat. Zodat je voorkomt dat de eigen mensen wéér, of nog langer, op hun tenen moeten lopen.
En de bonus?
Die zit hem in het feit dat wij ook kennis van buiten meebrengen. Terwijl we implementeren-automatiseren of invoeren, zien we onwillekeurig toch ook waar andere dingen efficiënter kunnen. Even een macro klaarzetten in Excel. Even die standaardmail instellen waarmee je klanten laat weten dat ze gehoord worden. Kleine dingen waarmee u als bedrijf zulke hoge ogen kunt scoren.
Alleen details of….
Het lijken maar details. Maar in feite zijn het vaak de grootste stoorzenders. Haal je die eruit, of buigen we ze om naar klant-contactpunten of procesversnellers, dan sla je twee vliegen in één klap.
Verwacht u weerstand?
Bijvoorbeeld van uw eigen mensen die wij gaan ondersteunen? Natuurlijk hebben uw eigen mensen vragen als wij zomaar ten tonele verschijnen. Terecht. In de praktijk blijkt echter dat zij na een paar uurtjes al compleet ‘om’ zijn. Omdat zij ook merken dat wij er niet zijn om hun werk overbodig te maken, maar dat hun werk wel fijner kan, zodat uw bedrijf weer een prettige partij is voor uw klanten.
Wilt u eerst zelf wel eens kennismaken?
Niet meer dan logisch! Bel of mail voor een afspraak. Dan kom ik vrijblijvend even langs om de hoofdlijnen te bespreken. Wie weet heb ik een simpele tip waarmee u ons niet eens nodig heeft. Of verwijs ik u door naar een andere expert op een specialistischer terrein. Of we spreken meteen af dat wij maandag om 9 uur bij uw baliemedewerkers aanschuiven. Kan allemaal, maar het begint met contact.
Bel maar: 085 - 043 1946
Of mail: anja@inzichtin.nl
En heeft u al gelezen wat andere klanten over ons zeggen?